Ново: интеграция с ERP решението на Prim.io

Последно обновяване: 7 март 2024

Разрастването на онлайн бизнеса и увеличаването на поръчките е мечта за всеки предприемач. Но трябва да сте добре подготвени, за да бъде скалирането безпроблемно и да управлявате процесите си с лекота. Тук на помощ идват ERP решенията.

В тази статия ще ви представим едно от тях – на нашите партньори от Prim.io. Вече можете да инсталирате новата интеграция към платформата им в своя GombaShop™ магазин.

Какво е Prim.io?

Това е облачно базирано решение, което комбинира: ERP (enterprise resource planning или, най-просто казано, управление на процесите), CRM (customer relationship management – комуникация с настоящи и потенциални клиенти) и BI (business intelligence – софтуер, който ви дава полезни инсайти за бизнеса ви на база на данните, с които разполагате).

Тоест това е универсално решение, което позволява на различни типове бизнеси да оптимизират процесите си. Платформата вече има много клиенти в България и чужбина и е интегрирала разнообразие от канали за електронна търговия, платежни решения и спедитори.

Освен това Prim.io е регистрирано СУПТО спрямо Наредба №18 и поддържа електронни касови бонове и OSS отчитане.

Прочетете повече за компанията в техния сайт.

Защо си заслужава да го инсталирате?

Има популярно разбиране, че подобни системи се използват предимно от големи компании. Но съвременните cloud решения като това на Prim.io са много по-гъвкави и са подходящи и за по-малки бизнеси. Освен това Prim.io предлага и допълнителни услуги, съобразени със спецификите на вашия бизнес. Прочетете повече за ценовите планове и другите опции.

Ето какви са основните предимства:

  • Имате пълна информация за всички процеси в бизнеса си и е лесно да ги контролирате, а също и да получите инсайти как да подобрите работата си.
  • Можете да автоматизирате операции, които отнемат време на екипа ви.
  • Лесно е да следите цялата комуникация с потенциалните и с настоящите си клиенти.
  • Лесно е да следите продажбите си в различни канали: GombaShop™ магазина ви, Amazon, eBay, офлайн магазин и други.
  • Удобна и лесна за използване уеб базирана платформа, която е достъпна също и през Android и iOS устройства.
  • Това е висок клас софтуер, който комбинира ERP, CRM, Business Intelligence, много интеграции, както и възможност за допълнителни услуги спрямо нуждите на бизнеса ви.
  • По-изгодно решение в сравнение със скъпите ERP предложения на пазара.

Как да го инсталирате?

За да се възползвате от предимствата на Prim.io, е необходимо първо да се регистрирате. Платформата им предлага и безплатен 30-дневен тестов период, през който да се запознаете с всички функционалности. След като сключите абонамент, Prim.io ще направи връзката с GombaShop™ магазина ви – не е необходимо да инсталирате код или да правите сложни настройки.

Вие единствено трябва да инсталирате интеграцията от раздела Допълнения и да изберете една от опциите за полето Стойност, връщана като SKU. Екипът на Prim.io ще ви съдейства да го направите.

Вижте подробни детайли за инсталирането в нашата помощна секция.

 

Искате ли да създадете собствен магазин с всички необходими инструменти, за да продавате онлайн, както и полезни интеграции за ERP, плащания, фулфилмънт и много други? Лесно е със SaaS е-commerce платформата на GombaShop™! Стартирайте сега и можете да се възползвате от безплатен 14-дневен тестов период и 40% отстъпка при сключване на годишен абонамент. Започнете тук.