Радостина Христова

"Като инфлуенсър за мен е важно да съм в крак с последните тенденции и добри практики в онлайн средите. GombaShop е идеалният партньор, тъй като платформата се развива динамично и е в крак с новостите в електронната търговия."

Радостина Христова

създател на shop.radostna.com

shop.radostna.com

Онлайн магазин, от който могат да бъдат закупени мърч продукти с бранд “Радостна”.

Розовият магазин носи позитивна енергия на всеки негов посетител. Самата Радостина е подбрала специално всеки продукт, като разбира се, всеки от тях е розов.

18
поръчки в деня на откриването на магазина
#e7087f
кодът на усмихнатия и безгрижен човек

Радостина, признава, че обича да пазарува и винаги е мечтала да има свой продукт. Животът й се развива така, че тя е основният продукт който представя. Чрез своя развит блог тя споделя опит, насоки и съвети към майките.

Така естествено решава, че иска идеите и настроението, което създава онлайн, да имат и физическо измерение. Така всеки, който харесва това което прави, показва и разказва Радостна, да може притежава част от нея в дома, офиса си или просто в ежедневието си.

Изборът на продукти е едно от предизвикателствата пред Радостина. Тя иска продуктите й да бъдат практични и да носят радост на ежедневна база.

Друго основно изискване за нея е продуктите да са изработени от качествени материали и от доверени производители. Ето защо тя прави проучване на пазара, за да може да подбере най-доброто за своите клиенти.

Желанието на Радостина е да добави още продукти в магазина си.

Радостина Христова
"Съпругът ми е програмист и именно той ми препоръча GombaShop. Увери ме, че в платформата има всичко необходимо за развитието на един успешен бизнес. Оказа се, че с GombaShop се работи изключително лесно, а магазинът ми беше готов за няколко дни. "

Въпросите на GombaShop™

GS: Представете себе си.

Р: Аз съм Radostna и моята мисия е да те усмихна :) последните 12 години се занимавам с маркетинг и събития, а от 4 години съм блогър и инфлуенсър. Завършила съм книгоиздаване, арабска филология и маркетинг, автор съм на две книги и обожавам да чета любовни романи, да танцувам и пазарувам рокли :)

GS: Представете своя бизнес/проект - как се роди идеята за него? Кое/какво мотивира създаването на блога Радостна Мама?

Р: след първото дете знаех, че майчинството не ми стига, исках повече :) затова месец преди да родя второто създадох блога и реших да се занимавам активно в следващите години с това. Винаги съм споделяла мнение и полезна информация, блогът и профилите в социалните мрежи към него естествено се превърнаха в мое работно място :)

GS: Кое мотивира създаването на онлайн магазин? Разкажете ни повече за пътя от идеята до реализацията му.

Р: Първо станах блогър, после аудиторията и клиентите ме определиха като инфлуенсър, но аз постоянно имам нужда от нещо ново, да надграждам имиджа си, дейността Си. Исках да създам материално изражение на радостта от живота и така отворих розовия магазин на Радостна.

GS: Как решихте какво ще продвате/Как избрахте своите продукти? Разкажете ни повече за тях.

Р: Истината е, че исках да измисля нещо нечувано, нещо невиждано досега, което да носи радост, да те усмихва. Но не успях да го измисля, затова заложих на практични и красиви розови продукти тип мърч с моя бранд.

GS: Какъв екип стои зад онлайн магазина? Колко човека работят за shop.radostna.com?

Р: Аз и моята асистентка сме в офиса. Отделно имам агенции, изпълнители и помощници при нужда :)

GS: Какво беше виждането Ви/изискването Ви за софтуера/платформата, преди да стартирате?

Р: Мъжът ми прави онлайн магазини. Помолих него да направи нещо къстъм, той каза “Не се занимвай с това, вземи си българска готова платформа”. Коментирах с приятели и експерти от онлайн търговията в България и те ме посъветваха същото. Важно беше да има интеграция с куриери и други полезни за магазина готови решения, да се справям сама, без да съм зависима от програмисти. Когато искам нещо, да стане веднага, а ако не мога сама- да звънна на български съпорт.

GS: Как разбрахте за GombaShop™?

Р: Познавам платформата от дълги години, екипа зад нея, а и отговоря на всички мои представи за лесна работа с онлайн магазин. Тествах 2 седмици безплатно и после бях сигурна, че ще ми свърши отлична работа за моите цели и нужди. Фенка съм и на външния вид, който може да се постигне в платформата за моя магазин.

GS: Лесно ли беше да организирате GombaShop™ магазина си? Колко време Ви отне?

Р: Супер лесно е. Отне буквално дни и то докато селектирам снимки и текстове да наредя. Да добавя плъгините и информация за куриерите- работя със Спиди и Еконт. Помощта, която открих в платформата за административните текстове, беше безценна.

GS: Как организирате своята работа/работата на онлайн магазина? Как се справяте с логистиката и доставките?

Р: GombaShop са помислили за всичко, я моята работа е само да рекламирам, да си гледам мейла за поръчки и да ги изпращам . На този етап се справям без фулфилмънт център, защото е лесно и бързо с броя поръчки.

GS: Какво отличава потребителите на shop.radostna.com? Кои са те?

Р: Момичета, които познават Радостна и купуват продукти, заради енергията , с която аз лично ги зареждам. Скоро се надявам да бъдат и малки момичета, които обожават розово и не могат да живеят без нещо в този цвят всеки ден :)

GS: Как достигате до своите потребители? Какви са каналите за комуникация и Вашия маркетинг подход?

Р: Моите лични канали като блогър и инфлуенсър, участия в събития, нюслетър до регистрирани потребители, работа с инфлуесъри и разбира се “някоя видяла розовата чаша, иска я и тя”:)

GS: Какво беше нещото, което Ви изненада, след като стартирахте онлайн магазина? Имаше ли нещо, което не знаехте, което не очаквахте и за което не бяхте подготвени?

Р: Най-силно ме изненадаха изискванията на куриерите за опаковки- едни са ок така, други искат по техен начин. Изненада ме и емоцията от първите продажби. Беше чудесна :)

GS: Как осъществихте първата продажба през магазина? Спомняте ли си кога беше тя, помните ли своята реакция?

Р: Бях обявила тийзър за откриване на магазина на 22.02.2022. В деня пуснах нюслетър с отстъпки за следващите часове и поръчките дойдоха буквално минути след моя пост и бюлетин , че магазинът работи. Реакцията ми беше “Наистина се случва, чакай да видим сега как ще ги опаковам и изпратя” :)

GS: Какви предимства Ви носи онлайн магазина и софтуера, който използвате? Как Ви помага той?

Р: Магазинът естествено допълва моята онлайн дейност с физически продукти, радва ме да мисля за нови артикули, да го промотирам и вълнувам моите последователи и приятели. Софтуерът ме улеснява, буквално не се налага да мисля за нищо:) създава ми товарителници , събира ми мейли за нюслетър, показва ми нови продукти и Тези на промоция, имам и блог към него, просто е супер :)

GS: Какво според Вас е бъдещето на Вашия продукт/онлайн магазин/бранд от гледна точка на електронната търговия и тенденциите в нея?

Р: Бъдещето е продажби чрез live shopping и се надявам GombaShop да ми помогнат и с тази част от моя магазин. Иначе вярвам в продажбата чрез емоции , което означава повече видео и жива комуникация, ще видим как точно ще се случи това за розовия магазин на Радостна.

GS: Какво бихте посъветвали новостартиращите търговци?

Р: Недейте да пестите от реклама и работа с инфлуенсъри. Оглеждайте се за тенденции и адаптирайте за вашия бизнес, но най-важното изграждайте бранд, защото продуктите може да Се менят, но името ви трябва да се помни и търси :)

GS: Вашите 3 съвета за успешен старт в Интернет? Каква е тайната на успешната Ви работа?

Р: Много ясно послание и много канали едновременно да се ползват за първо влизане. Под канали визирам - сайт, социални мрежи, други да говорят за вас, нюслетър, но преди всичко добре планирано и наситено, както се казва “да няма някой, който да не е чул за вас”. Моята лична тайна е нон-стоп съдържание и комуникация в различни канали. Всеки ден! Но с едно послание: радостта от майчинството, радостта от живота :)

GS: Разкажете ни колко бързо израстна Вашият бизнес/проект? А какво предстои занапред?

Р:Моята дейност постоянно се развива и расте, добавям нови проекти и не спирам. Но реално да 1-2 години започнах да ставам по-четена и популярна. Сега основната ми задача е да не спирам, което е най-трудната част.

GS: Бихте ли препоръчали GombaShop™ като подходящо решение за електронна търговия?

Р: Оо, аз го правя постоянно:) препоръчам GombaShop на близки, познати и непознати, защото работи и е подходящо за блондинки като мен , но и за хора с опит в бранша :)

"За мен бъдещето на електронната търговия е видео. Живо предаване, което можеш да представиш и промотираш своите продукти е страхотна възможност да имаш по-дълбока интеракция с потребителите си. Създавайки и промокод за live shopping събитие пък още повече можем повишим регистрираните поръчки в магазина си."

Успешните истории на GombaShop

Зaщoтo нaй-гoлямoтo дoĸaзaтeлcтвo зa ĸaчecтвaтa нa плaтфopмaта e ycпexът нa нaшитe ĸлиeнти.

Благовеста Павлова и Йоана Попова

собственици на chaimalko.com

Основното ни изискване към платформата беше да бъде лесна за използване, удобен интерфейс и да има всички необходими интеграции.

С GombaShop беше изключително лесно да организираме магазина си, особено имайки предвид и предишния ни злощастен опит с други платформи. 

www.chaimalko.com
Валя и Иво

основатели на shop.spizing.com

Препоръчваме GombaShop™ на всички, които искат да имат лесен старт. 

Платформата отговаря на основните изисквания за развитието на онлайн бизнес - да е лесен за поддържане, да има вградени маркетинг функции, възможност за многоезичност и превалутиране,връзка със складова програма и куриери, както и разнообразни платежни инструменти.

shop.spizing.com
Социален проект Кауза #olemale
Красимира Хаджииванова

съосновател на родителската платформа Майко Мила и социалната кауза Оле Мале

Основните ни изисквания за онлайн магазина бяха - да е лесен за употреба, да ни помага и да следим лесно складовата наличност.

Мога да кажа, че в GombaShop е помислено за всичко. Софтуерът е направен така, че дори човек без опит може да се справи бързо и лесно с работата с платформата.

С две ръце препоръчвам GombaShop като подходящо решение за онлайн търговия.

www.olemale-shop.bg
#art netart
Петко Дурмана

създател на buyart.bg

Като новатори в развитието на онлайн продажби на изкуство, ние трябва сами да изградим добрите практики в тази продуктова ниша. Това налага корекции в представянето на информацията в електронния ни магазин.

Ето защо ни трябваше надежден партньор! GombaShop ни дава защита, че дори и да въведем корекция, която не е нужна, можем да възстановим правилното състояние на магазина си. 

www.buyart.bg
#handmade #craft
Жени Томова

основател на magazinche.com

Онлайн магазинът ни съществува 11 години. С течение на времето и развитието на онлайн търговията започнахме да усещаме нуждата от нови функционалности и подобрения. Те ни бяха обходими както за успешното представяне на магазина пред клиентите ни, така и за да улесни работата ни. 

Миграцията към GombaShop беше преминаване на следващо ниво.Платформата удовлетвори всичките ни желания като предлага всичко, от което имаме нужда на едно място!

www.magazinche.com
#outdoor Adventure
Калоян Христов

съосновател на varriosport.bg

От опита, който имам в работата с GombaShop™ вече 3 години, мога смело да препоръчам на всеки, който обмисля планове и проекти за онлайн бизнес най-малкото да се консултира с екипа на платформата. Съветвам го да го направи и с другите платформи, защото тогава още по-добре ще разбере разликите и предимствата на това да имаш верния партньор.

varriosport.bg
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.