Мария Стамчева

"Горещо препоръчвам GombaShop™. Зад него стои един страхотен екип от млади и динамични хора, които са винаги готови да съдействат и поставят клиентите на първо място, както правим и ние в нашата работа. Платформата непрестанно се подобрява и усъвършенства. Имам приятелки, които твърдяха, че за да е успешен онлайн магазинът трябва да изработим индивидуален проект, а днес вярват в моя избор и сами се доверяват на него. "

Мария Стамчева

представител на BSB и Badoo за България.

bfashionshop.com

Онлайн магазинът, от който клиентите се нуждаят.

Почти тридесет години след стартирането на семейния бизнес, Мария Стамчева и екипа, представящ екслузивно модната марка Badoo на българския пазар, усещат, че е време да направят следващата крачка, провокирана от новото време и стремглаво развиващата се електронна търговия, а именно - да стартират собствен онлайн магазин.

33.6%

редовни клиенти *

* Клиенти, реализирали повече от една покупка в рамките на след един ден от първата покупка
7
продажби в първия ден след стартирането
48%
мобилно потребление
10 000+лв.
спестени от първоначална инвестиция в онлайн магазин

Бизнесът с дамска мода на Мария Стамчева и семейството й стартира преди 27 години. Badoo е бутикова марка от среден към висок клас и размери от 42 до 58, предлагаща както изискани облекла и костюми, така и ексклузивни спортни колекции. Брандът дава решения за облеклото на динамичната жена във всеки един момент от забързаното й ежедневие. С тоалет от Badoo може да се отиде на работа, на много изискан коктейл, парти или дори на разходка с деца и внуци. Продуктите на марката са с високо качество и женствени кройки. Badoo като бранд, както и екипът зад него, имат изключително лично отношение към всеки клиент, което смятат за един от най-големите си успехи.

През последните 2 години Мария и нейният екип усещат, че нуждата на клиентитте от онлайн магазин става все по-осезаема. Реализацията му не закъснява – по съвет на приятел Мария се запознава с GombaShop™, а bfashionshop.com стартира само две седмици след това - през лятото на 2015-та година. Днес чрез онлайн магазина Badoo са още по-близо до своите клиенти така, както го изискват самите те.

Онлайн магазинът осигурява на марката много нови потребители. Колкото повече време минава, толкова по-популярен става той, създавайки познаваемост и правейки пазаруването на крайния клиент много по-гъвкаво. С помощта на онлайн магазина клиентите могат да видят продукта в Интернет и да отидат да го изпробват на място, в случай че не са сигурни в размера. Или обратното, да харесат продукт във физическия магазин, а по-късно да го поръчат онлайн. За Мария постоянството е изключително важно за доброто развитие на всеки един бизнес.

Мария Стамчева
"Смятам, че за нашия онлайн магазин това е само началото, защото знам, че за успеха е нужно време. "

Въпросите на GombaShop™

GS: Представете се.

М: Аз съм Мария и съм от семейство, което се занимава с търговия от много дълго време. Внасяме гръцки модни марки и сме представители на две от тях – Badoo и BSB. Преди седем години създадохме и техните първи, монобрандови магазини в България - отначало в София, а по късно и в други градове.

GS: Kолко бързо израстна Вашия бизнес?

М: Нещата не се случават бързо, за всяко едно ново начинание са необходими години, за да може да валидираш идеята. Нужни са търпение и постоянство.

GS: Какво беше виждането Ви за онлайн магазина преди да стартирате?

М: Преди да стартираме разглеждах сайтовете и онлайн магазините на скъпи бутици. Изискванията ни бяха високи, защото искахме да представим своята марка по-най добрия, подходящ за нея начин. Екипът на GombaShop™ ни даде всичко онова, от което имахме нужда, добавиха необходими за нас елементи, като специализирана таблица с размери например, която е изключително важна за клиентите ни при пазаруване. Всичко, което ние имахме като виждане за визията и дизайна на онлайн магазина, реализирахме заедно. И продължаваме да работим, да вървим напред и да се развиваме с нови идеи, защото знам, че винаги има към кого да се обърнем за помощ и съдействие.

GS: Лесно ли беше да организирате магазина си онлайн? Колко време отне?

М: При вече налични бутици и магазини, в никакъв случай не мога да кажа, че ни е било трудно да реализираме онлайн магазина. Предизвикателство беше осигуряването на добри и качествени продуктови снимки, тъй като те са есенциален елемент в онлайн магазина и това как ще бъде представен продукта е от голямо значение, но се справихме успешно. Всъщност, това беше най-сложното нещо при стартирането - от гледна точка на функции и технически разработки, GombaShop™ вече даваше всичко необходимо. Всичко е толкова лесно – създаваш продукт, качваш снимка и стига да имаш останалите нужни неща, като допълнителна информация и описания, нещата се случват бързо. Платформата има вграден модул на спедиторската компания, с която работим, което улеснява много логистиката ни. Работата на онлайн магазина днес е въпрос на навик – да следим имейлите, които получаваме, да комуникираме на време с клиентите, на всеки един етап от поръчката и т.н.

GS: Какъв екип стои зад онлайн магазина?

М: Грижата за онлайн магазина е поверена на малък екип – основно от трима човека. Един от тях е изцяло отдаден на маркетинга, рекламата и промотирането му в различите комуникационни канали – мейлинг, социални мрежи и т.н. Момичетата, които са на място в обектите, в зависимост от това къде се намира продукта, който е поръчан, имат грижата да подготвят и изпратят. Аз имам грижата за мениджмънта и цялостното управление – заедно с екипа на GombaShop™, които ме напътстват на всяка стъпка и ми помагат изключително много, изготвихме визията на магазина така, че тя да отговаря на високите изисквания на бранд като нашия.

GS: Как достигате до своите потребители?

М: Маркетингът на bfashionshop.com е поверен на специализирана агенция – рекламираме в Google и други платформи, в социалните мрежи – основно Facebook, практикуваме активен имейл маркетинг. Благодарение на физческите обекти, имаме пряк контакт с клиенти, които запознаваме и с онлайн магазина. Много често водим телефонни разговори с потребители, които консултираме по различни въпроси, свързани с продуктите, условията за доставка и други. Личното отношение и контакта са от голямо значение за нас.

GS: Помните ли първата продажба в онлайн магазина?

М: Веднага след като създадохме магазина, започнахме да продаваме. Нещата се случиха много бързо. Още в първия ден след официалното стартиране имахме няколко поръчки. Поради тази причина ми е трудно да откроя първата. Рекламирайки бранда офлайн – с външна и принт реклама, посочихме и адреса на онлайн магазина, поради което наши клиенти за кратко време достигнаха до него и започнаха да пазаруват.

GS: Какви предимства Ви носи онлайн магазина и софтуера, който използвате? Как Ви помага той?

М: GombaShop™ има множество предимства и полезни функционалности. Мога да ви дам конкретен пример, в който платформата ни помага не само онлайн, но и офлайн. Ние използваме успешно опцията за наличности, за да водим статистика и следим количествата от всеки един артикул, с които разполагаме, тъй като нямаме склад, а разчитаме на физическите обекти. Тоест, аз във всеки един момент мога да видя в кой магазин, с какъв размер от даден продукт разполагам. Предимство за клиентите ни е това, че те могат да видят целия асортимент, който предлагаме, без значение в кой магазин и в кой град се намира даден артикул – в онлайн магазина се качват абсолютно всички продукти. Нещо повече, там могат да се открият и дрехи от минали колекции със специални отстъпки, които не са налични в магазините.

GS: Kакво бихте посъветвали новостартиращите търговци?

М: Задължително трябва да притежават онлайн магазин, за да са възможно най-близо до своите клиенти. Този онлайн магазин трябва да бъде непрестанно обновяван, да се захранва със съдържание, да се поддържа атрактивен с промоции и специални оферти. Електронният магазин е още един канал, който носи директни продажби, а в същото време е чудесна реклама, която вдига оборота във вече съществуващите обекти.

GS: Бихте ли препоръчали GombaShop™ като подходящо решение за електронна търговия?

М: Горещо препоръчвам GombaShop™. Зад него стои еднин страхотен екип от млади и динамични хора, които са винаги готови да съдействат и поставят клиентите на първо място, както правим и ние в нашата работа. Платформата непрестанно се подобрява и усъвършенства. Имам приятелки, които твърдяха, че за да е успешен онлайн магазинът, трябва да изработим индивидуален проект, а днес вярват в моя избор и сами се доверяват на него. GombaShop™ е изключително добро и икономично решение и не смятам, че би донесло някакъв риск за всеки един стартиращ онлайн бизнес, който иска да се израстне и развие. Действайте днес, призовавам ви!

"Тайната на успеха ни е: Тайната на успеха ни е във високото качество на продуктите, които предлагаме, в нашето лично отношение към клиентите, постоянството и професионализма. Всичко това и много работа. "

Успешните истории на GombaShop

Зaщoтo нaй-гoлямoтo дoĸaзaтeлcтвo зa ĸaчecтвaтa нa плaтфopмaта e ycпexът нa нaшитe ĸлиeнти.

Валентин и Ина Лазарови

създатели на packit.bg

Когато имаш креативна идея е важно да намериш подходяща платформа, която да ти позволи да я развиеш. Лесно управление и безрисков старт на ниски цени. Подходящата платформа за нас е GombaShop! 

packit.bg
Стефания Татарова

създател на бранда Silverpink и онлайн магазина silverpink.bg

Не знаех каква платформа да избера за своя онлайн магазин. Препоръчаха ми GombaShop и до днес не спирам да се радвам за този си избор! Лесна за работа, дори и за хора без опит. Можеш, без да си обвързан с програмисти, съвсем сам да налееш съдържанието и да работиш!

silverpink.bg
Благовеста Павлова и Йоана Попова

собственици на chaimalko.com

Основното ни изискване към платформата беше да бъде лесна за използване, удобен интерфейс и да има всички необходими интеграции.

С GombaShop беше изключително лесно да организираме магазина си, особено имайки предвид и предишния ни злощастен опит с други платформи. 

www.chaimalko.com
Валя и Иво

основатели на shop.spizing.com

Препоръчваме GombaShop™ на всички, които искат да имат лесен старт. 

Платформата отговаря на основните изисквания за развитието на онлайн бизнес - да е лесен за поддържане, да има вградени маркетинг функции, възможност за многоезичност и превалутиране,връзка със складова програма и куриери, както и разнообразни платежни инструменти.

shop.spizing.com
Радостина Христова

създател на shop.radostna.com

Развитието на дигиталната сфера е изключително динамично и ние трябва да поддържаме това темпо, за да бъдем успешни. 

Какво по-добро от това да имаш платформа, която предоставя навременно и бързо решение за нуждите ти, както и опции за прилагане на най-популярните практики в бранша. Нещо повече, съвсем сам можеш да постигнеш невероятни резултати за своя онлайн бизнес.

shop.radostna.com
Социален проект Кауза #olemale
Красимира Хаджииванова

съосновател на родителската платформа Майко Мила и социалната кауза Оле Мале

Основните ни изисквания за онлайн магазина бяха - да е лесен за употреба, да ни помага и да следим лесно складовата наличност.

Мога да кажа, че в GombaShop е помислено за всичко. Софтуерът е направен така, че дори човек без опит може да се справи бързо и лесно с работата с платформата.

С две ръце препоръчвам GombaShop като подходящо решение за онлайн търговия.

www.olemale-shop.bg
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.