Помощ

Facebook Messenger Чат

Facebook Messenger чат дава възможност на потребителите Ви да осъществят бърза и лесна връзка с Вас и екипа на Вашия онлайн магазин.

Управлението на чата и комуникацията с потребителите Ви ще се случва от Вашата бизнес страница във Facebook и е необходимо да притежавате такава преди да активирате допълнението. Как да създадете бизнес страница на своя бранд в социалната мрежа ще научите тук

Когато потребител пише в чата, интегриран във Вашия онлайн магазин, вие ще виждате новите съобщения във Facebook.

За да активирате това допълнение, кликнете на Научи повече, а след това Инсталирай допълнението.

Активиране на Facebook Messеnger Чат

В полето ID на бизнес страница въведете ID номера на своята бизнес страница във Facebook.

ВАЖНО!Тази стъпка е задължителна, за да работи коректно допълнението.

За да намерите ID номера на своята бизнес страница, последвайте стъпките по-долу:

1. От менюто в ляво изберете Meta Business Suite
2. Кликнете на Настройки.
3. Отново от лявото меню в секция Accounts, изберете Страници
4. Изберете своята страница и ще видите нейния ID номер.

Валидация на домейна (Domain Whitelisting)

  1. Влезте във Facebook, а след това в своята бизнес страница;
  2. Кликнете на Settings в лявата част на екрана;
  3. Изберете New Pages Experience;
  4. Кликнете на Advanced Messaging.;
  5. В полето с наименование Whitelisted domeins въведете всеки домейн, свързан с магазина Ви (можете да го направите и със своя временен поддомейн), разделяйки ги с „enter”.

За да активирате Facebook Messanger чат, е необходимо да потвърдите собствеността и коректността на домейните, насочени за Вашия онлайн магазин.

Необходимо е да направите следното:


ВАЖНО! В случай че добавите нов домейн за магазина, следва да изпълните процедурата отново и за него.

Настройки на чат прозореца

Последната стъпка е да персонализирате чат прозореца, който ще се визуализира в онлайнмагазина и където Вашите потребители ще могат да оставят съобщения. В модула ще откриете няколко настройки:

1. Поведение на чат прозореца при достъпване на магазина - Изберете дали прозореца да бъде отворен, или затвотен при зареждане на онлайн магазина.

2. Показване на чата след (секунди) - Въведете колко секунди след влизане в онлайн магазина да се покаже чат прозореца в случай че изберете той да бъде отворен. 

3. Съобщение в случай че потребителят е логнат в своя Facebook профил - Въведете съобщение, което ще се визуализира на потребителя в случай че той е логнат в профила си. Например: "Здравейте! Ще се радваме да Ви помогнем в случай че имате въпроси".

4. Съобщение в случай че потребителят не е логнат в Facebook профил - Въведете съобщение, което ще се визуализира на потребителя в случай че той не е логнат в профила си. Например: "Здравейте! За да ни оставите съобщение моля, логнете се в своя Facebook профил".

Страниците, които ще намерите в раздел Допълнения са:
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.